منٍ کثیف

خدایا خیلی دلم گرفته

خدایا تو چرا اینقدر صبوری؟

خدایا چرا هروقت فکر کردم بهت احتیاج دارم یادت کردم؟

خدایا چرا با اینکه خودمم میدونم چه غلطی میکنم باز تکرارش میکنم اما تو هیچی نمیگی؟

خدایا چرا اینقد کمکم میکنی منی که همون نمازممو هم درست و حسابی نمیخونم؟

 گاهی با یه نشونه ازت متوجه حضور پررنگت تو زندگیم میشم اما چرا فقط همون روز؟

خدایا هروقت از ته دل صدات کردم فرداش جوابمو دادی اما انگار من هم یه جوابو میخواستم!

خداجون کمکم کن ، ازم دور نشو ، تو زندگیم باش ، هر لحظه

خواهش میکنم

25 فروردین

پیامک از یه دوست عزیز:

(( روزی که به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر شده است.عاشقانه تولدت را تبریک میگویم.))

فکر کنم فهمیدین دیگه مناسبتش چیه؟

پس...

تولدم مبارک!!!!

بازیگری

پیامک از یه دوست:
همیشه سخت ترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق داره,شاکی سختی های دنیا نباش شاید تو بهترین بازیگر خدایی
میدونم همه اینها شعاره،حرفه ، مزخرفه،یک لحظه نگاه اونا که میخوان حرف دلشونو بگن اما باز تو دلشون میریزن تا ته دل آدمو میلرزونه
بازیگرا بعد بازیشون حال میکنن ، عشق میکنن ، زندگی میکنن
پس کی میخواد این بازیگری ما تموم بشه ؟کی میخواد دستمزدمون گیرمون بیاد تا ما هم حال کنیم ، عشق کنیم، زندگی کنیم؟
زندگیمون که تموم شد. مگه چند سال میخوایم عمر کنیم؟
تا کی به خودمون امید بدیم که بالاخره روزای سختیمون تموم میشه؟تا کی دلخوش باشیم؟
فقط یک چیزی به همه اینها میارزه، به همشون


خدا زارایی داده بهمون که شریک این سختیمون هست

شاید بخاطر بودن همین هم سختیهامون بیشتره اما باز ته دلمون دلخوشیم این داشتنش و این دلخوشی به همشون میارزه ، واسه من که اینطوره

خدا را شکر

تقدیم به زریر