منٍ کثیف

خدایا خیلی دلم گرفته

خدایا تو چرا اینقدر صبوری؟

خدایا چرا هروقت فکر کردم بهت احتیاج دارم یادت کردم؟

خدایا چرا با اینکه خودمم میدونم چه غلطی میکنم باز تکرارش میکنم اما تو هیچی نمیگی؟

خدایا چرا اینقد کمکم میکنی منی که همون نمازممو هم درست و حسابی نمیخونم؟

 گاهی با یه نشونه ازت متوجه حضور پررنگت تو زندگیم میشم اما چرا فقط همون روز؟

خدایا هروقت از ته دل صدات کردم فرداش جوابمو دادی اما انگار من هم یه جوابو میخواستم!

خداجون کمکم کن ، ازم دور نشو ، تو زندگیم باش ، هر لحظه

خواهش میکنم

نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد 1391,01,28 ساعت 11:32

مرسی از شما خیلی متن قشنگی بود

خودت مرسی کل میلد جان
ممنون از اینکه اومدی

حسین 1391,01,28 ساعت 11:35

واقعا دستتون درد نکنه
ماشاا... بچه های با حال زنگنه

ممنون از ششده ای های عزیز مقیم سیرجان

زریر 1391,01,28 ساعت 22:37 http://saansiz.ir

بی خیال پسر!!!!!!

Alone 1391,01,30 ساعت 02:00 http://www.sevdah.blogsky.com

خدایا دمت گرم
عجب حالی دادی بهش
تولدت هم مبارک
تا تو باشی شش ماه بعد عید اولین نفری نباشی که عید رو تحویل میگه
زارا دار شدی هی پست میزنی هی میزنی
قضیه چیه؟

زریر 1391,02,01 ساعت 23:45 http://saansiz.ir

تو پاکترین داداش مایی.
نمیدونستی؟!!!

ش.زنگنه 1391,02,02 ساعت 07:47

در برابر بی کرانی سکن
جنبش کوچک گلبرگ
به پروانه ئی ماننده بود

زمان با گام شتا بنک بر خواست
و در سرگردانی
یله شد
در باغستان خشک
معجزه وصل
بهاری کرد

سراب عطشان
برکه ئی صافی شد
و گنجشکان دست آموز بوسه
شادی را
در خشکسار باغ
به رقص در آوردند
- احمد شاملو-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد